A Biztos Guard Vagyonvédelmi Kft. szakmai vezetői, mindent megtesznek annak érdekében, hogy Vagyonőreink mindenhol és mindenkor maximálisan ellássák feladataikat, amelyet egyrészről az optimális munkaköri viszonyok kialakításával, másrész egy folyamatos munka – szolgálati ellenőrzéssel biztosítunk.
A megbízásunk megkezdése előtt, minden esetben végzünk egy kockázatelemzést és területbejárás, majd ez alapján elkészítjük az Őrutasítást.
Az Őrutasítás a Vagyonőr kollégák „szentírása”, amely meghatározza a rájuk vonatkozó összes szakmai, munkaköri, etikai és öltözködési (stb.) szabályokat.
Az Őrutasítás véglegesítése minden esetben a Megbízóval történő egyeztetést követően lehetséges.
A szolgáltatás ellenőrzése:
- A Biztonsági Szolgálatot, a Biztos Guard Vagyonvédelmi Kft. ügyvezetője, területi vezetője, valamint a mindenkori épületüzemeltető ellenőrizheti. Az ellenőrzésre jogosultak névsora, a mindenkori hatályban lévő Őrutasítás tartalmazza.
- A Vagyonőrök ellenőrzése, meglepetés szerűen váltakozó napszakban és időpontokban történik, és szúrópróba szerűen alkoholszondás vizsgálatot is végzünk.
- Az ellenőrzés pontos idejét, helyét valamint annak folyamán tapasztaltakat, minden esetben az Ellenőrzési Jegyzőkönyvben rögzítjük.
- Abban az esetben, ha a Vagyonőr vét a szakmai, illetve etikai szabályoknak, a területi vezető a leghamarabbi időn belül gondoskodik a szabályt szegő kolléga leváltásáról.
- A munkahelyi ellenőrzések során tapasztalt hiányosságok megszüntetésére a Vagyonőröknek azonnal meg kell tenni a szükséges intézkedéseket, a hatáskörüket meghaladó feladatok végrehajtásával kapcsolatban pedig tájékoztatniuk kell az Épületüzemeltetés részéről kijelölt személyt, és a Biztos Guard Vagyonvédelmi Kft. területi vezetőjét.
- A már említett Járőrellenőrző rendszer által rögzített adatok rendszeres vizsgálata és a hiányosságok feltárása, illetve ebben az esetben egy belső vizsgálat elindítása.
Munkaruházat:
Cégünk minden esetben biztosítja – a hatályos egyenruházati szabályoknak megfelelően – a Vagyonőröknek a munkavégzéshez szükséges egyenruhát.
A formaruhák fajtáját, minden esetben a megbízás megkezdése előtt, a terület bejárás alkalmával kell megállapítani, amely természetesen az Őrutasításba is bekerül.
A formaruhák fajtájára a Biztonsági cég szakmai vezetője ad ajánlást (praktikusság figyelembevételével) és a Megbízóval együttesen véglegesítik azt.
A megbízás ideje alatt a Vagyonőröknek minden esetben tisztán és kulturáltan kell a formaruhát viselniük!
Az egyenruha megrongálódása esetén azonnal cseréljük a ruhadarabot, így biztosítva a további kulturált megjelenést.
Kommunikáció és technika:
A Vagyonőrökkel, illetve az Objektumokban a kinevezett „Objektum vezetővel”, folyamatos kommunikációt folytatunk, és ha rendkívüli esemény nem is történt, napi jelentést minden esetbe kérünk. A kapcsolattartás mobiltelefonnal és E-mail formájában történik, attól függően, hogy milyen prioritású az ügy. A napi jelentéseket és az egyéb ügyeket E-mail-ben kérjük és egyben archiváljuk is, így utólagosan is visszakereshető.
A Vagyonőrök munkáját, továbbá egyéb technikai eszközökkel is biztosítjuk, amelyet szintén a bejárás alkalmával szükséges megbeszélni. (adó-vevő, lámpa, stb.)
Szolgálati dokumentumok:
A munkavégzésünk során igyekszünk mindent dokumentálni a későbbi visszakeresés és a pontosabb adatszolgáltatás végett. Az Objektumainkban minden esetbe szigorúan megköveteljük (ellenőrizzük) ezeknek az okmányoknak a kitöltését és vezetését.
A következő okmányokat szoktuk használni:
- Őrutasítás
- Eseménynapló
- Járőrnapló
- Vendég – Kivitelezői napló
- Szolgálati beosztás
- Teljesített szolgáltatási órák kimutatása
- Kulcsnyilvántartási napló
- Kárfelvételi jegyzőkönyvek
- Bejövő küldeményeket nyilvántartó napló
- Lift mentések nyilvántartása
- Lift ellenőrzések nyilvántartása
- Tűzjelző ellenőrzési napló
Talált tárgyak nyilvántartása - Munkavégzéshez szükséges dokumentációk
- Egyéb igények
A megbízás kezdése:
A megbízásainkat minden esetben a fent említett feltételek megvalósulása esetén tudjuk elkezdeni, mivel így tudjuk garantálni az optimális munkavégzést.
Továbbá, a munka megkezdése előtt minimum 2-4 hét szükséges (nem minden esetben), hogy felvegyük, betanítsuk a leendő kollégáinkat, illetve legalább ennyi idő szükséges az egyenruhák és felszerelések beszerzésére.
Természetesen minden esetben igyekszünk rugalmasan intézni a dolgokat, hogy az Ön cége mielőbb megkapja a megfelelő szolgáltatás, amelyet nyújtunk.
A munka megkezdését követően, minél rövidebb időn belül meg kell szervezni, hogy kollégáink megkapják az Objektumban szükséges oktatásokat! (lift, tűzjelző, mozgólépcső, stb.)
Vagyonőreink a megbízás megkezdése előtt, minden esetben Munkavédelmi és Tűzvédelmi oktatásban részesülnek.
Árképzés és pénzügyi kérdések:
A vállalási ár megállapításánál minden esetben megvizsgáljuk és osztályozzuk az egyes vagyonőr posztokat a következők szerint:
- a beosztás vezetői vagy vagyonőri beosztás
- a beosztás kíván e műszaki képzettséget (üzemeltetés, diszpécser)
- a beosztás külsős vagy objektumon belüli beosztás
- a feladatot milyen prioritású poszton kell ellátni (raktár, recepció, gazd. bejárat)
- a beosztás ellátásához szükséges e idegen nyelvismeret
- a beosztás 12 vagy 24 órás munkarendű
- öltönyös, civil megfigyelő vagy átlagos vagyonőri feladatot kell ellátni
A beosztások megvizsgálását követően megállapítjuk az egyes posztok fontossági prioritását és ezt követően tudjuk meghatározni a vállalási árat.
A vállalt óraszám megállapítása – biztonságban el tudjuk vállalni vagy nem – függ a megbízási díj átutalási határidejétől és az anyag, illetve eszközberuházás mértékétől.
Minden esetben igyekszünk a legoptimálisabb védelmet biztosítani a leendő ügyfeleink részére, és törekszünk arra, hogy ezt egy mindenkinek megfelelő áron tudjuk biztosítani!
Kérdés esetén hívjon bizalommal!